Realizarea de PCB-uri folosind tehnica transferului de toner (2)

După câteva încercări nereușite am reușit sa îmi finalizez PCB-ul care urmează să devina un generator de ultrasunete.
Placa arata cam asa înainte sa lipesc piesele:

Placa arata destul de profesional trebuie să recunoașteți :). La tăierea plăcilor am o mica problemă ... nu prea îmi iasă. Poate îmi sugerați o metoda simpla și eficienta ...
Am făcut gauri de 1 mm cu mașinuța asta :

Știți ce se spune, uneltele bune fac dintr-un meșter bun un meșter foarte bun :).
Apoi am lipit toate piesele folosind stația de lipit de mai jos:

și circuitul final îl vedeți mai jos:
- lipiturile:

- piesele:

Circuitul funcționează dar încă nu l-am testat cu un câine adevărat (suna ciudat. nu ? :) ). După cum v-am spus acest circuit generează ultrasunete cu frecventa de 30 KHz. Câinii aud aceste ultrasunete, dar sunt foarte supărătoare pentru urechile lor și în consecință îi face sa se îndepărteze. Teoria e una și practica e altceva(vezi aici cum sta treaba cu frecvențele). O să testez circuitul și o să vă spun rezultatul.
Țineți aproape.Pe curând.

Etichete

Afișați mai multe

Arhiva

Afișați mai multe